domingo, 28 de febrero de 2010

Ja porte un mes....

Uy!!! porte una setmana sense contar res.......

I com qui no vol la cosa ja porte un mes per les Holandes, ja vegeus les dos primeres semanes van ser un poc fotudes pero ara cada vegada millor.

El cap de setmana passat vam tornar a anar a una festa al campus.
Vos explique, com ja habia comentat, la ciutat no es massa gran i en el centre sols hi ha festa dijou (dia universitari) i disabte, i la veritat es que jo encara no he sortit per la ciutat sempre he anat a alguna festa en residencies o cases.

La residencia en la que visc esta a la ciutat i la resta estan al campus, que esta a una 25 min amb bici. Divendres passat hi habien dos festes una en la ciutat i un altra en la uni i com que estaben a mes o menys 1 hora de distancia amb bici vam anar a la del campus.Era la festa d´ acomiadament d´Eva i Ion, tranquileta.......despres vam anar a menjar aluna cosa a un lloc tipic de menjar rápit baratet i bo, qui vinga a vorem ja ho tastara








Al día segÜent tenia que despertarme a les 10 per que era el rodatge del curt d ´Ario, el meu vei, i tenia que fer les fotos per al making off i a més la protagonista es la meua amiga Tamzin i volia que jo estiguera per alli.










Després del curt vaig anar a IKEA ( I love Ikea, "bueno", bonito y barato) amb Juan Carlos, Tj i Paula i vaig i de seguida ens vam anar al cinema, puf que mal de cap!!! com satura l ´anglés,pero bueno més o menys m´entere!!! vamos mejorando.....

El diumenge era l aniversari del novio de Tamzin que va vindre de visita i comno jo vaig fer truita de creilles....pero no sabeu com..... no tenien gaire oli i la vaig tindre que fer amb mantequilla!!!! si si si si, qe fort!!! per a les angleses super normal,oh perfavor una truita espanyola amb mantequillaa!!!! flipeu, perobueno " con la que hay se juega"" i com no va eixir bonisisisisima!!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario