domingo, 14 de marzo de 2010

Tinc completament abandonat el blogg!!! asi em passa el temps volant i no em done conter.....
La veritat és que m´aborreixc poc...

Desde que no he escrit, he anat a Amsterdam, he conegut molta més gent, el meu anglés a millorat ( sobretot em done conter en les festes amb dos cervecetes de més,jijijijij), he tingut conjuntivitis i si tot continua com el que habia precist dema men vaig Leeuwardena vore a la Covi que m´esperá allí!!!!!
L´excursió a Amsteram va ser fa un parell de setmanes i vaig quedar amb Stef ( que viu a Utrech,la conec de primer de foto) i amb Miguel ( que estava visitat a la germana que viu a Rotterdam).Va ser genial em va encantar poder vore a gent que coneixia d´abans de vindre.
La ciutat em va encantar, vam anar a passar e día pero nova calre més,va ser un día perfecte. Vam anar a vore l exposició de Rodchenko i va fer sol tot el día, tinc clar qe tornaré a més me fet un carnet que em fan un 40 per cent de desconter en tren a mi i a 3persones més, per poder viatjar per tota Holanda!!! aixi que ja sabeu si veniu de visita faremalguna escapadeta per alguna ciutat......

No hay comentarios:

Publicar un comentario